Tips om föreläsning om församlingspedagoger för dig som är medlem i KyrkA

Som en del i fackförbundet KyrkAs jubileumsvecka kommer Maria Wingård ha en timmes föredrag om ”Församlingspedagog för alla åldrar”
Detta sker digitalt den 17 oktober kl. 09-10.
Så här står det på KyrkA:s sida:

Församlingspedagogens möjligheter och utmaningar, att jobba med lärande för hela livet. Hur kan vi arbeta med lärande och undervisning för och med alla åldrar? I den här föreläsningen ger Maria Wingård tips och idéer på hur du som församlingspedagog kan arbeta med hela livet som utgångspunkt.
Maria Wingård är utbildad församlingspedagog och teolog. Hon är anställd på Kyrkokansliet (nationella nivån) i Uppsala där hon arbetar med pedagogiska utvecklingsfrågor för alla åldrar.
Föreläsningen sker digitalt och är kostnadsfri för dig som är medlem.
Varmt välkommen!

Om du inte är medlem i KyrkA kanske du kan ta del av det ändå. Kontakta KyrkA och hör dig för i så fall.